Thursday, November 9, 2017

nedajme sa oklamať


Je november a ja som si zmyslela, že pridám príspevok z leta. Áno, divný nápad, uznávam.
Väčšina z vás zrejme predpokladá, že sa mi začal "sladký" vysokoškolský život. Avšak to by bolo príliš obyčajné a tak som opäť na strednej škole. Je to trochu zvláštny pocit zrazu študovať niečo, čo vás reálne baví, ale zároveň si nedokážem predstaviť robiť niečo iné.


Mnoho ľudí rýchlo vzdáva svoje sny. Po neúspešných prijímačkách na vysokú školu, som mohla urobiť to isté. Ja som sa, ale rozhodla ísť touto cestou a verím, že raz dôjdem do cieľovej destinácie- splnenie sna. Neraz som uverila klamstvám, že na takýto odbor nemám. Dokonca si pamätám, ako som po jednom koncerte konzervatoristov plakala, že nie som na rovnakej škole ako oni. Videla som ich ako úžasných a seba ako neschopnú gymnazistku, ktorá by niekedy chcela študovať to isté.



Neskôr, keď som začala uvažovať nad tým, kam pôjdem po ukončení gymnázia, som si uvedomila, že nedokážem študovať niečo iné. Možno by som zvládla štúdium napr. na pedagogickej fakulte, ale sama v sebe viem, že by som tým "zabila" časť môjho vnútra. Ísť na vysokú školu len pre papier, nie je pre mňa. A odvážne som bola na prijímačkách na VŠ, kde vzali 4/64. V spoločnej chodbe pred začatím prijímačiek som stála ja a konzervatoristi. Nezvládla som to a vôbec mi to nevadí, pretože sa nemienim vzdať svojho sna.



Stáva sa vám, že pri nejakej činnosti máte zimomriavky? Alebo ste uverili klamstvám, že na niečo nemáte ale zároveň to milujete? Oprášte niečo, čo robilo vaše srdce šťastným a bijúcim! Buďme spoločne odvážni v plnení svojich snov a nedajme sa oklamať.


 šaty: Vero moda 
topánky: brezno rules
vak: Godzone shop
fotky: Samuel Marčok

No comments:

Post a Comment